top of page
  • joyfulbabe

如何成為神隊友?(懷孕篇)




如何成為神隊友?(懷孕篇)


如果您正閱讀依篇文章,好可能係您既太太懷孕了,位好老公,好爸爸; 又或者你係一位準媽媽,希望你嘅另一半好好裝備成神隊友,準備要forward依篇文章俾佢。


首先,作為好丈夫嘅你,必須好好了解同明白一個女人原來由懷孕開始,身心都有著巨大的轉變!


「懷孕真的很辛苦!」


懷孕嘅辛苦,真係未經歷過,都好難三言兩語可以講得清楚。有啲媽媽可以從頭一個月,一直嘔到生,試諗下餐餐食完,之後都係對住個廁所,仲可以有咩心情;有啲媽媽整日都好似暈船浪一樣,全新虛到無力;有啲媽媽要經歷不同的痛,腰痛,腳痛,恥骨痛等等;有啲媽媽無啦啦要經歷濕疹,爆暗瘡。

如果你正懷孕的太太幸運地都冇經歷以上問題,一句「佢都不係好辛苦姐~」,請你千祁唔好講風涼說話,可能她唔表達俾你知,但懷孕係一件好辛苦既事。


邊個話可以「肥肚唔肥媽」!?


現實係媽媽當然知要控制飲食,要做運動,不過懷孕就係令你可以突然好肚餓,突然想食就要食,又可以好渴睡,仲邊有力想做運動。

如果你太太正處於以任何一個moment , 請你少説説,多做事,先滿足佢個刻的要求,那怕係冬天要你搵一個西瓜來,你都要諗辦法做到。


我不再覺得自己美麗


你有無發現,你太太少了照鏡,少了裝扮?

懷孕,真的可令一位女性將自己的focus 轉移到BB身上。


作為丈夫既你,請你記得要時時讚美她。



其實我好需要你幫我,那怕是一件你認為好小的事。


對,作為媽媽,自己都會驚訝懷孕前,面對任何事都得心應手,處理得卓卓有餘。為何現會力不從心,記性又差咗。作為好丈夫的你,請你多留意,多幫助。


最後3句送俾準爸爸既真言:


少約朋友,少打機,少睇波。





小編Background:

有兩個小朋友,試過做全職媽媽,不過發現唔係太適合自己,依家轉左返part-time; 希望寫下文,志在同大家分享育兒心得。


14 次查看0 則留言
Post: Blog2_Post
bottom of page